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2023년 3월 고1 모의고사 30번문제 풀

The major philosophical shift in the idea of selling came when industrial societies became more affluent, more competitive, and more geographically spread out during the 1940s and 1950s.

philosophical - 철학적인

shift - 변화

affluent - 부유한

1940년대와 1950년대 동안 산업 사회가 더 부유하고, 더 경쟁적이고, 더 지리적으로 퍼져 나가게 되면서 판매 개념에 주요한 철학적 변화가 일어났다.

 

This forced business to develop closer  relations with buyers and clients, which in turn made business realize that it was not enough to produce a quality product at a reasonable price.

 

forced - 강요하다

relations - 관계

realize - 깨닫다

이로 인해 기업은 구매자 및 고객과 더 긴밀한 관계를 발전시켜야 했고, 이것은 결과적으로 기업이 합리적인 가격에 양질의 제품을 생산하는 것으로는 충분하지 않다는 것을 깨닫게 했다.

 

In fact, it was equally essential  to deliver products that customers actually wanted.

 

essential - 필수적인

deliver - 배달하다

 

사실, 고객이 실제로 원하는 제품을 내놓는 것이 마찬가지로 매우 중요했다.

 

Henry Ford produced his best-selling T-model Ford in one color only (black) in 1908, but in modern societies this was no longer possible .

 

produced - 생산하다

best-selling - 가장 많이 팔린

possible - 가능한

1908년에 Henry Ford는 자신의 가장 많이 팔렸던 T-모델 Ford를 단 하나의 색상(검은색)으로만 생산했지만, 현대 사회에서는 이것이 더 이상 가능하지 않았다.

 

The modernization of society led to a marketing revolution that strengthened  the view that production would create its own demand.

 

modernization - 현대화

revolution - 혁명

demand - 수요

사회의 현대화는 생산이 그 자체의 수요를 창출할 것이라는 견해를 강화하는 마케팅 혁명으로 이어졌다.

 

Customers, and the desire tomeet  their diverse and often complex needs, became the focus of business.

 

customers - 고객

desire - 욕망

focus - 초점

고객과 그들의 다양하고 흔히 복잡한 욕구를 충족하고자 하는 욕망이 기업의 초점이 되었다.

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Posted by 애니보카
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